F1 news
    www.vandmasini.ro
+Galerie Foto
+Calendar Competitional
+MotoGp News 2009
+Photo Moto Gp
+MotoGp News
+Photo Album Rally
+Photo Gallery Wrc
+Calendar Competitonal
+Rally Drivers
+Rally Co-Drivers
+Rally Monte-Carlo
+Rally Sweden
+Rally Mexico
+Rally Catalunya
+Rally Corsica
+Rally Argentina
+Rally Sardinia
+Rally Acropolis
+Rally Deutschland
+Rally Nestle Finland
+Rally Japan
+Rally Cyprus
+Rally Turkey
+Rally Australia
+Rally Team
+WRC Rally
+Albums F1 Photo Gallery +Formula 1 Photo Gallery +F1 Sexy Pit Babes Pics
+Calendar Competitonal
+Michael Schumacher F1
+Michael Schumacher
+Goodbye Michael Schumacher
+Formula 1 Pilots
+F1 Team
+F1 Sakhir Circuit
+F1 Sepang Circuit
+F1 Melbourne Circuit
+F1 Imola Circuit
+F1 Nurburgring Circuit
+F1 Barcelona Circuit
+F1 Monaco Circuit
+F1 Silverstone Circuit
+F1 Montreal Circuit
+F1 Indianapolis Circuit
+F1 Magny-cours Circuit
+F1 Hockenheim Circuit
+F1 Hungaroring Circuit
+F1 Istanbul Circuit
+F1 Monza Circuit
+F1 Spa-Francorchamps
+F1 Shanghai Circuit
+F1 Suzuka Circuit
+F1 Interlagos Circuit
+F1 News Arhive
+Formula 1 | F1 2006
+F1 News List
+Katie Price Photo Gallery +Jodie Marsh Pictures
+Photo Gallery
+Calendar Competitonal
+Galerie Foto
+Calendar Competitonal
+Calendar Competitonal
+Galerie Foto
+Photo Gallery
+Calendar Competitonal +Red Bull Romaniacs 2006 +Rally Raid Sitemap
+Galerie Foto
+Calendar Competitonal
+Arhiva Stiri
+Anunturi
Ghinion in emisfera sudica
Evolutia reprezentantilor Romaniei in Raliul Australiei 2003 s-a incheiat prematur. Ghinionul, nelipsit in acest sezon, si-a facut din nou aparitia, iar ruperea suspensiei spate dreapta nu are o explicatie clara.
Evoluind intr-un ritm mediu, Titi nu a fortat, iar aterizarea dupa
acea mica trambulina nu a fost cu nimic mai diferita fata de a celorlalti concurenti. Aceasta este parerea unanima a echipajului si a echipei tehnice conduse de Manfred Stohl.
Participarea in premiera pentru un echipaj roman la un program complet de mondial are un pret extrem de ridicat. Atit financiar, cit si emotional. Un calcul obiectiv arata ca Titi si Adi au abandonat in 5 etape din 6 efectuate. Frustrarea este cu atit mai mare cu cit in Australia exista si o buna sansa de a mai adauga citeva puncte la zestrea actuala de 2, marcate in Germania. De aceea si pentru ca la traseul australian este plin de capcane, echipajul nostru a inceput raliul sub semnul precautiei. Dupa superspeciala de joi seara, in care Titi l-a batut clar pe Stefano Marrini, cel cu care a alergat in paralele, primele probe din etapa 1 l-au pozitionat pe locul 7, din 11 echipaje PWRC inscrise la start. Asta, in conditiile in care Daniel Sola a pierdut mult timp cu probleme de transmisie (diferential central), a carui inlocuirea a fost cit pe ce sa-l puna in afara concursului. Operatiunea s-a incheiat cu 2 minute inainte de timpul limita. In acelasi timp, Ramon Ferreyros, care anul trecut a luptat aici cu Karamjit Singh si Khristian Solberg pentru titlul mondial, a fost eliminat de probleme la cutia de viteze.
Insa Australia, in ciuda reputatiei sale de gazda de exceptie, nu avea sa fie prea favorabila concurentilor nostri. Un start anticipat in PS 3 a adus o penalizare de 1 minut. Apoi, neatentia la intrarea intr-un control orar inca 2 minute pentru avans, pentru ca proba 6 Stirling Long sa fie ultima. Odata iesit din speciala, Titi si Adi au oprit pe drum pentru a lega cumva planetara spate dreapta rupta odata cu suspensia. Datorita electronicii la modelul Evo 7 masina a refuzat sa demareze si cei doi au incercat sa blocheze in repetate rinduri diferentialul central (nu cel fata cu eronat a aparut in cronica de ieri). Pina la urma masina a pornit, dar timpul pe care-l mai aveau la dispozitie nu a fost suficient. Titi si Adi au ajuns in controlul orar cu 4 minute mai tirziu, in graba de a ajunge fiind suprinsi de politie cu 93 km/h intr-o zona cu limitare de 60. Ca urmare, colegiul comisarilor sportive format din Jonathan Ashman (GB) , Steven Kennedy (NZ) si Bruce Nicol (AUS) i-au audiat pe Titi Aur si Manfred Stohl, ultimul in calitate de concurrent. "Captele de acuzare" au fost 3 si anume depasirea vitezei legale pe drumul de legatura, in parcul de service (38km/h in loc de 30) si depasire periculoasa pe drumul de legatura. Titi a explicat ceea ce s-a intimplat, acceptind ca a depasit limita legala si aratind motivul pentru care a facut-o. Sanctiunea colegiului a fost o amenda de 750 USD, comisarii apreciind faptul ca pilotul roman a recunoscut greseala. "Dupa audierea mea, colegiul a apreciat ca eforturile mele de a ajunge la timp la CO au fost justificate de dorinta de a ramine in raliu. Dar sanctiunea era obligatorie", spune el.
La aceasi sedinta a comisarilor sportive a fost chemat si pilotul italian Marrini. El a schimbat la start centurile de siguranta prezentate la verificarile tehnice si imprumutate de la alt echipaj, cu altele a caror omologare a expirat. Colegiul a fost intransigent si a exclus echipa italiana din raliu, a acordat o amenda de 2000USD si va notifica Federatia Italiana CSAI pentru pronuntarea de alte sanctiuni.
Revenind la competitia automobilelor de productie, etapa 1 a fost dominata de Marcos Ligato. Argentinianul a cistigat primele 5 probe speciale, pentru ca in urmaroarea sa aiba probleme de transmisie. Insa in superspeciala de la Gloucester Park, ultima proba din etapa 1, probleme de transmisie s-au agravat si el a abandonat in primul parc de service din ziua urmatoare. Devenit lider dupa probleme lui Ligato, Martin Rowe are un obiectiv foarte precis, si anume sa marcheze cit mai multe puncte in ultima sa prezenta in acest an in PWRC, britanicul nenominalizind Corsica. El se afla la 3 puncte de liderul campionatului Arai si orice problema a japonezului il va propulsa in pozitia de lider in general. Numai ca Toshi stie acest lucru si face o cursa foarte “cuminte” plasindu-se pe pozitia a 4-a in asteptare, in spatele lui McShea, foarte competitive pe macadamul australian si Singh. Stig Blomqvist a ocupat pozitia a 5-a, cu Daniel Sola pe 6 si Joakim Roman pe 7. Astfel, din 11 concurenti aflati la start au inceput etapa secunda doar 7, iar din totalul de 49 aflati la start doar 38.
Radu Roman


     Titi Aur abandonneaza si in Australia
     Un nou start in emisfera sudica
     Gilles Panizzi va alerga pentru Mitsubishi din 2004
     Manfred Stohl nu mai vrea cu Hyundai
     Markko Martin! Markko Martin!Markko Martin !- lider dupa ziua 1,2 si 3
     Markko Martin lider si la finalul zilei a doua
     Marko Martin liderul primei etape
     Marko Martin lider dupa 3probe speciale
     NESTE RALLY FINLAND
     TITI TERMINA PRIMA ETAPA WRC DIN CARIERA SI MARCHEAZA 2 PUNCTE

     Last News at infoRally

     Raliul Deltei castigat de Francois Delcour
     Bottas drove a solid race and Maldonado crashed on Monaco GP
     No points for Sauber on Monaco GP
     Best Sahara Force India result ever on Monaco GP
     Red Bull placed two cars on the podium in Monaco
..::Rally Cars For Sale::..
Anunturi Masini de Vanzare
Adauga Anunt
infoRally RSS
Add to My AOL
Add to My Yahoo!
Add to Google
Custom Search
..:: Game Suggestion ::..

Drive the super fast race cars and see if you could have been or perhaps still can become the world's best racer.
Get It!
..::Rally Newsletter::..
.::info Rally Suggestions::.
.::Car Reviews::.
..::info Rally TOP::..