F1 news
    www.vandmasini.ro
+Galerie Foto
+Calendar Competitional
+MotoGp News 2009
+Photo Moto Gp
+MotoGp News
+Photo Album Rally
+Photo Gallery Wrc
+Calendar Competitonal
+Rally Drivers
+Rally Co-Drivers
+Rally Monte-Carlo
+Rally Sweden
+Rally Mexico
+Rally Catalunya
+Rally Corsica
+Rally Argentina
+Rally Sardinia
+Rally Acropolis
+Rally Deutschland
+Rally Nestle Finland
+Rally Japan
+Rally Cyprus
+Rally Turkey
+Rally Australia
+Rally Team
+WRC Rally
+Albums F1 Photo Gallery +Formula 1 Photo Gallery +F1 Sexy Pit Babes Pics
+Calendar Competitonal
+Michael Schumacher F1
+Michael Schumacher
+Goodbye Michael Schumacher
+Formula 1 Pilots
+F1 Team
+F1 Sakhir Circuit
+F1 Sepang Circuit
+F1 Melbourne Circuit
+F1 Imola Circuit
+F1 Nurburgring Circuit
+F1 Barcelona Circuit
+F1 Monaco Circuit
+F1 Silverstone Circuit
+F1 Montreal Circuit
+F1 Indianapolis Circuit
+F1 Magny-cours Circuit
+F1 Hockenheim Circuit
+F1 Hungaroring Circuit
+F1 Istanbul Circuit
+F1 Monza Circuit
+F1 Spa-Francorchamps
+F1 Shanghai Circuit
+F1 Suzuka Circuit
+F1 Interlagos Circuit
+F1 News Arhive
+Formula 1 | F1 2006
+F1 News List
+Katie Price Photo Gallery +Jodie Marsh Pictures
+Photo Gallery
+Calendar Competitonal
+Galerie Foto
+Calendar Competitonal
+Calendar Competitonal
+Galerie Foto
+Photo Gallery
+Calendar Competitonal +Red Bull Romaniacs 2006 +Rally Raid Sitemap
+Galerie Foto
+Calendar Competitonal
+Arhiva Stiri
+Anunturi
Mutantul de raliu
DISECTIE. Desfacut īn bucati, un Nissan Pickup pentru Dakar nu are nici o legatura cu unul de serie. Nici macar forma caroseriei nu mai este aceeasi
Nissan a īnceput sa pregateasca masina din acest an la o luna dupa ce s-a terminat editia 2003 a competitiei. Dezvoltarea s-a facut
īn Japonia, Marea Britanie si Africa de Sud
Diferentele dintre un Nissan Pickup de serie si unul pentru Paris - Dakar sīnt foarte mari. La fel de mari ca īntre un Ford Focus si un Ford Focus WRC, spre exemplu. Proiectarea masinii pentru editia 2004 a īnceput din februarie 2003, cīnd modelul a fost desenat virtual. Dupa ce s-a realizat primul prototip, s-au facut teste de viteza, acceleratie, frīnare, manevrabilitate si s-a verificat suspensia, toate acestea īn conditii specifice pentru Paris - Dakar. Conform lui Shozo Watanabe, director executiv la Nissan Motorsport, “motorul pentru 2004 este un V6 de 3,5 litri, aspirat normal, din seria sportiva VQ. Am reusit sa obtinem un cuplu mai mare la turatii joase si de mijloc, respectiv o greutate mai mica, ce favorizeaza acceleratia”. Suspensia este independenta, ecartamentul este mai mare decīt la modelul 2003 si decīt la unul de serie, iar ampatamentul este cu 150 mm mai mic decīt la un Pickup normal.
Habitaclu modificat
Constructorul a mai pus accent pe confortul echipajului, care este nevoit sa petreaca ore īntregi īn masina. Cockpitul a fost izolat termic, pentru ca temperatura interioara sa nu fie influentata de caldura emisa de motorul montat central. De asemenea, pentru a se obtine un centru de greutate ce sa permita o cīt mai buna distributie a tractiunii, rezervorul de 500 de litri e pozitionat imediat īn spatele cabinei echipajului.
Casete tehnice comparative
Nissan Pickup de serie
Motor: 4 cilindri īn linie
Cilindree (cmc): 2.488
Putere maxima (CP/rpm): 133/4.000
Cuplu maxim (Nm/rpm): 304/2.000
Transmisie: manuala, 5¼1 trepte
Viteza maxima (km/h): 170
Acceleratie 0-100 km/h (s): 11,7
Dimensiuni L/l/h (mm): 5.020 / 1.690 / 1.610
Frīne: discuri ventilate
Greutate (kg): 1.510
Nissan Pickup Dakar 2004
Motor: 6 cilindri īn V
Cilindree (cmc): 3.500
Putere maxima (CP/rpm): 280/5.000
Cuplu maxim (Nm/rpm): 363/4.000
Transmisie: secventiala, 6¼1 trepte
Viteza maxima (km/h): 185
Acceleratie 0-100 km/h (s): nc
Dimensiuni L/l/h (mm): 4.880 / 1.840 / nc
Frīne: discuri ventilate
Greutate (kg): 1.800
Rezultatele etapei a 12-a
Proba speciala: 213 km, Bobo Dioulasso - Bamako
Moto: 1. C. Despres (Franta - KTM 660 LC4) 1h43:13; 2. M. Coma (Italia - KTM 660) ¼10:47; 3. N. Roma (Italia - KTM 660 LC4) ¼11:25. General: 1. N. Roma (Italia - KTM 660 LC4) 33h00:13; 2. R. Sainct (Franta - KTM 660 LC4) ¼10:06; 3. A. Cox (RSA - KTM 660) ¼28:53.
Auto: 1. Alphand / Magne (Franta - BMW X5) 1h54:53; 2. Schlesser / Lurquin (Franta - Schlesser Ford) ¼1:28; 3. Peterhansel / Cottert (Franta - Mitsubishi Pajero Evo) ¼5:40. General: 1. Peterhansel / Cottert (Franta - Mitsubishi Pajero Evo) 30h16:53; 2. Masuoka / Picard (Japonia/Franta - Mitsubishi Pajero Evo) ¼1h04:43; 3. Schlesser / Lurquin (Franta - Schlesser Ford) ¼2h18:16.
Laurentiu Mandu - Prosport


     Līnga Osama bin Laden
     Nisipul i-a īnjumatatit
     Penalizari pentru favoriti
     Provocarea dunelor africane
     Nissan alterneaza emotiile cu bucuriile
     Raliul Dakar a pornit prin frig si prin zapada
     Test de anduranta
     Pregatiri pentru Rally-Raid-ul Paris-Dakar 2004

     Last News at infoRally

     Raliul Deltei castigat de Francois Delcour
     Bottas drove a solid race and Maldonado crashed on Monaco GP
     No points for Sauber on Monaco GP
     Best Sahara Force India result ever on Monaco GP
     Red Bull placed two cars on the podium in Monaco
..::Rally Cars For Sale::..
Anunturi Masini de Vanzare
Adauga Anunt
infoRally RSS
Add to My AOL
Add to My Yahoo!
Add to Google
Custom Search
..:: Game Suggestion ::..

Drive the super fast race cars and see if you could have been or perhaps still can become the world's best racer.
Get It!
..::Rally Newsletter::..
.::info Rally Suggestions::.
.::Car Reviews::.
..::info Rally TOP::..