F1 news
    www.vandmasini.ro
+Galerie Foto
+Calendar Competitional
+MotoGp News 2009
+Photo Moto Gp
+MotoGp News
+Photo Album Rally
+Photo Gallery Wrc
+Calendar Competitonal
+Rally Drivers
+Rally Co-Drivers
+Rally Monte-Carlo
+Rally Sweden
+Rally Mexico
+Rally Catalunya
+Rally Corsica
+Rally Argentina
+Rally Sardinia
+Rally Acropolis
+Rally Deutschland
+Rally Nestle Finland
+Rally Japan
+Rally Cyprus
+Rally Turkey
+Rally Australia
+Rally Team
+WRC Rally
+Albums F1 Photo Gallery +Formula 1 Photo Gallery +F1 Sexy Pit Babes Pics
+Calendar Competitonal
+Michael Schumacher F1
+Michael Schumacher
+Goodbye Michael Schumacher
+Formula 1 Pilots
+F1 Team
+F1 Sakhir Circuit
+F1 Sepang Circuit
+F1 Melbourne Circuit
+F1 Imola Circuit
+F1 Nurburgring Circuit
+F1 Barcelona Circuit
+F1 Monaco Circuit
+F1 Silverstone Circuit
+F1 Montreal Circuit
+F1 Indianapolis Circuit
+F1 Magny-cours Circuit
+F1 Hockenheim Circuit
+F1 Hungaroring Circuit
+F1 Istanbul Circuit
+F1 Monza Circuit
+F1 Spa-Francorchamps
+F1 Shanghai Circuit
+F1 Suzuka Circuit
+F1 Interlagos Circuit
+F1 News Arhive
+Formula 1 | F1 2006
+F1 News List
+Katie Price Photo Gallery +Jodie Marsh Pictures
+Photo Gallery
+Calendar Competitonal
+Galerie Foto
+Calendar Competitonal
+Calendar Competitonal
+Galerie Foto
+Photo Gallery
+Calendar Competitonal +Red Bull Romaniacs 2006 +Rally Raid Sitemap
+Galerie Foto
+Calendar Competitonal
+Arhiva Stiri
+Anunturi
Maximum 150 km/h
Unic reprezentant al Romaniei In raliul-raid Dakar, Zsolt Szilveszter considera ca organizatorii au luat masuri suficiente pentru prevenirea accidentelor de genul celui care i-a fost fatal lui Meoni.
Plecat de Craciun, cu masina, Zsolt Szilveszter va participa astazi, la
Lisabona, la verificarea tehnica a motocicletei de concurs.
Component al echipei MOL Dakar, satmareanul dispune de un motor KTM, model LC4. Acesta costa circa 20.000 de euro, Insa modificarile ce i-au fost aduse cu mult timp Inaintea plecarii i-au marit si mai mult pretul. Astfel, motocicleta cu care va concura unicul reprezentant al Romaniei este mai puternica decat aceea de strada (660 cmc, cu 20 In plus). Cum participantii vor putea alimenta din 250 In 250 de kilometri, rezervorul este ceva mai mic decat pana acum, astfel ca greutatea motorului a fost redusa cu circa 20 de kilograme.
Cum editia trecuta a fost marcata de moartea italianului Meoni, organizatorii au luat unele masuri menite a proteja securitatea concurentilor, mai ales a celor de la sectiunea moto. Astfel, viteza maxima a fost limitata la 150 km/h si s-a introdus odihna obligatorie de 15 minute la fiecare punct de alimentare. In plus, pentru a nu se mai rula noaptea, asa cum s-a Intamplat la editia trecuta, s-a decis ca ultimul sosit sa plece primul In etapa urmatoare... In noile conditii, nimeni nu va mai risca sa umble brambura, In bezna, prin desert.
In timp ce vorbitul la telefonul mobil este interzis, urmarirea participantilor pe traseu se va face cu ajutorul sistemului de pozitionare IriTrack. Iar daca In ianuarie trecut era optional (Romeo Dunca a beneficiat de el), acum acesta va fi obligatoriu. “Organizatorii urmaresc traseul parcurs de concurenti. Daca unul ramane mai mult timp pe loc, Inseamna ca are probleme, astfel ca un elicopter se va deplasa la el”, ne-a explicat Zsolt Szilveszter. Nu In ultimul rand, a fost mobilizat un personal de asistenta medicala mai numeros decat de obicei.
Raliul-raid Dakar va debuta pe 31 decembrie, startul urmand a fi dat din Lisabona si se va Incheia pe 14 ianuarie.

Navigatia va avea un rol crucial

O alta masura prin care se spera a se mari securitatea pilotilor o reprezinta mascarea unor puncte de tranzit. Acestea vor deveni vizibile pentru concurenti doar In momentul In care se vor afla In apropierea lor, pe o raza de trei kilometri. Cum trecerea prin aceste puncte este obligatorie (ratarea lor aduce depunctarea), participantii vor fi obligati sa reduca singuri viteza, prioritar pentru ei fiind sa se orienteze foarte bine
Marian Burlacu - ProSport<


     BFGoodrich seeking fifth consecutive Dakar win
     Jutta Kleinschmidt starts her 15th Dakar
     The goal is to win for Esteve and Despres
     Robby Gordon: Not here to play...
     Volkswagen at the Dakar Rally 2006
     Off we go for day 2 of scrutineering
     Scrutineering goes on nice and easily
     The Dakar Rally in numbers
     Volkswagen ready for the Dakar Rally
     Lisbon Dakar rally route analyzed (2)

     Last News at infoRally

     Raliul Deltei castigat de Francois Delcour
     Bottas drove a solid race and Maldonado crashed on Monaco GP
     No points for Sauber on Monaco GP
     Best Sahara Force India result ever on Monaco GP
     Red Bull placed two cars on the podium in Monaco
..::Rally Cars For Sale::..
Anunturi Masini de Vanzare
Adauga Anunt
infoRally RSS
Add to My AOL
Add to My Yahoo!
Add to Google
Custom Search
..:: Game Suggestion ::..

Drive the super fast race cars and see if you could have been or perhaps still can become the world's best racer.
Get It!
..::Rally Newsletter::..
.::info Rally Suggestions::.
.::Car Reviews::.
..::info Rally TOP::..